Neui Gastfamilie...

Es isch passiert, was ich nit han welle: Ich han e neui Gastfamilie zueteilt beko. Die erschti Familie cha mi us private Gruend nit neh :-( Jetzt han ich e anderi Familie beko, es isch es Ehepaar miteme Vogel als Huustier. S'Huus segi neuer und het en Garte. Ich han Internetaschluss doert und en eigene TV. Die Familie isch noecher an de Schuel. Bin gspannt, wie die Familie so isch, wird gli Kontakt ufneh,

Leider ha ich Problem mit mim Mail. Ich chan Mails beko und lese, aber ich cha d'Mails nit beantworte oder loesche (han mega viel Spam beko...). Geduldet euch bitte eifach!!

Machets guet!

13.12.06 21:58

bisher 2 Kommentar(e)     TrackBack-URL


Michèle (14.12.06 20:56)
Hoi Sarah!

Ou das isch demfall gad chli blöd gloffe.. Aber ich hoffe dass du vo dinere neue gastfamilie au än guete Iidruck wirsch ha Internetaschluss und än eigene TV tönt ja scho mal nöd schlecht Chamer nur na hoffe, dass dä vogel nöd so än luute piepmatz isch =)

Liebs grüessli us dä schwiiz (wos hüt saaaauuchalt gsi isch)


Sabrina / Website (14.12.06 21:24)
sali spätzli!!!
ich dänk ganz fescht an di und hoff wirklich dass es dir bald super go wird dört äne!!! de wirsch se, bald gohts der widr guet und du chasch es gniesse. und die familie wird sicher au super si!!!
h.d.g.f.l.

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)

Die Datenschuterklärung und die AGB habe ich gelesen, verstanden und akzeptiere sie. (Pflicht Angabe)


 Smileys einfügen